Yakup Karakaş vefat etti

09.12.2011 13:15

Bir süredir kanser hastalığıyla mücadele eden Yakup Karakaş 8 Aralık 2011 Perşembe günü Hakk'ın rahmetine kavuştu. Yakup amcanın cenazesi 9 Aralık Cuma günü saat 10:00'da Kalaba Köyü mezarlığına defnedildi. Yakup amcaya Allah'tan rahmet yakınlarına sabır ve başsağlığı dileriz.

Habere yapılan yorumlar

baş saglıgı

selma gozukara | 31.05.2013

allah kımseye kanser hastalıgı vermesın aılesıne yakup amcayı cıkaramadım ama uzuldum ınsallah mekanı cennet olsun yolum duşerse kalabaya mezarlı gı zıyaret edcem yakup amcayada fatıha okucam olenlere rahmet kalanlara selam olsun

annem 7 8 kattan duştu hayatını kaybettı

selma gozukara | 31.05.2013

bende kalabalıyım anneme rahmet dılıyorum karanfıl yaralı mekanı cennet olsun

cenaze

mehmet levent | 05.04.2013

ben dedeme allahtan rahmet diliyorum

allah rahmet eylesin

editör | 11.01.2012

yakup amca ömrünün son zamanlarında çok sıkıntı çekti. inşaallah günahlarına keffaret olur. zaten cenazesinde hoca da anlatmıştı. allah sevdiği kullarının günahlarını affetmek için onlara dert verir diye.

Yeni yorum