Hasan Bilgiç vefat etti

18.10.2009 12:43

10 Ekim cumartesi günü yaylaya çalışmaya giden Hasan amca yaylada çalışırken hayatını kaybetti. Eve dönmemesi üzerine meraklanan yakınları, yayladaki bahçesinde cansız bedeniyle karşılaştı. Hasan amcanın cenazesi, pazar günü, kılınan cenaze namazının ardından Kalaba Köyü mezarlığına defnedildi. Kendisine Allah'tan rahmet, yakınlarına sabır ve başsağlığı diliyoruz.

Habere yapılan yorumlar

mekanın cennet olsun amca

mustafa bilgiç | 31.08.2011

Amcam sen benim için baba yarısıydın. bizleri bu fani dünyada yalnız bıraktın bu yüzünden sana biraz kırgınım. mekanın cenet olsun. seni çok seven yeğenin.

başımız sağolsun

hüseyin karagöz | 31.08.2011

köylüm başın sağolsun bee üzme tatlı canını gardaşım.

mekanın cennet olsun dede

faruk bilgiç | 31.08.2011

Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.. dede mi cok severdim ama en son mezara giderken bile yanında olmadım son olarak yüzünü bile göremedim :(

allah rahmet eylesin

hüseyin karagöz | 31.08.2011

bütün kalaba köyüne baş sağlığı diliyorum...bu sene çok üzüldük köydeki beşinci cenaze.verende allah alanda.

Öğeler: 1 - 4 / 4